همانطور که میدانید هر کفش از دو قسمت اصلی زیره و ریه تشکیل شده است تولیدی کفش یکتا قصد دارد تا در این مقاله اطلاعاتی در مورد انواع زیره کفش و ویژگیهای آن در اختیارتان قرار

دهد تا در هنگام خرید کفش کفشی مناسب را انتخاب نمایید.

زیره ترمو:
زیره ترمو یکی از انواع مختلف زیره کفش میباشد که از ویژگی های این زیره میتوان به مقاومت ان در برابر شکستگی یعنی غیر قابل شکست بودن در مقابل با اختلاف دما اشاره کرد همچنین در مقابل لغزندگی بسیار مقاوم میباشد عدم سایش نرم بودن و خوشبو بودن نیز از ویژگیهای این زیره میباشد.

زیره پی یو:
از مهم ترین ویژگیهای زیره پی یو که آن را متمایز میسازد نرمی آن در هنگام راه رفتن و داشتن وزن سبک میباشد.

زیره پی وی سی:

مقاوم بودن در برابر اختلاف دما و سرما و گرما هم چنین داشتن جنس نرم از ویژگیهای بارز زیره پی وی سی میباشد و معمولا در تولید کفش های مجلسی مورد استفاده قرار میگیرد .

زیره تی پی یو:

یکی از ویژگیهای ظاهری زیره تی پی یو براق بودن آن است و عدم سایش ذر راه رفتن نیز از دیگر ویژگیهای آن است زیره تی پی یو ترکیبی از زیره ترمو و پی یو میباشد.

زیره نیولایت:
زیره نیولایت تشکیل شده ازنوعی لاستیک مقاوم در برابر سایش که امروزه این نوع زیره جایگزین زیره چرم قدیم مورد استفاده قرار می گیرد.


زیره ار پی ام:
این زیره تحت لیسانس ایتالیا با مشارکت شرکت دلتا ایتالیامی باشد.نرمی و مقاوم بودن این زیره از ویژگی های ان می باشد.


زیره دافوس:
نوعی زیره نیولایت می باشد که سایش کم از ویژگی های این زیره می باشد.

زیره EVA:

زیره EVA یکی از محبوب ترین انواع زیره مورد استفاده در تولیدی های کفش میباشد این زیره به دلیل وزن سبک و خاصیت جذب ضربه و همچنین مقاومت زیادی در برابر سایش و لغزندگی که دارد پرفروش ترین و پر استفاده ترین نوع زیره در بازار کفش میباشد.

کفش یکتا به عنوان تولید کننده و پخش کننده انواع کفش در ایران مفتخر است که از بهترین و با کیفیت ترین نوع زیره و رویه در کفش استفاده نموده و جنس با کیفیت و قیمت مناسب را وارد بازار کفش میکند .